////

Conceptual copywriter
Ik zoek altijd naar de dialoog met mijn copy en concepten. Ik wil dat ze relevant zijn voor de gebruiker, omdat ze niet schreeuwen maar interactie creëren, omdat ze niet verkopen maar helpen, omdat ze niet een leuke gimmick zijn maar een echte toevoeging aan een bestaand product of dienst, omdat ze niet een quick fix zijn maar een echte verbetering. Ik draag graag bij aan een nieuw soort marketing die eigenlijk geen marketing meer is, maar die de grens tussen consument en product en tussen consument en merk verkleint, omdat er iets blijvends en relevants wordt gecreëerd.

Nominatie Webby Awards 2011 Philips Simple Switch
Winnaar MITX Interactive Award 2010 Philips Simple Switch (Massachusetts Institute of Technology)

In opdracht gewerkt voor:
KLM, NS, Philips, Interbank (Credit Agricole), Independer, Robeco, PGGM, NCOI, Knorr, Royal Canin, Universiteit Utrecht, GOC, Hogeschool Zuyd, TU Delft, American Express, SBS, RTL, Astmafonds, Playboy, Bacardi, KRO

Bekijk hieronder een selectie van mijn werk en neem contact met me op via baismichiel@hotmail.com of via Linkedin.

///